dimarts, 26 de juny del 2012

La Gimnàstica Fantàstica pretén oferir als infants tot un ventall d'experiències motrius i emocionals. Intento fer sessions lúdiques per a desenvolupar, entre altres aspectes, la creativitat i la fantasia, que puguin treballar en equip i reforçar el companyerisme, l'empatia i la tolerància. És important tenir força i confiança per aprendre i superar els nous reptes afegint sempre dosis de màgia per a viure i sentir cada moment compartit amb intensitat.

En aquests vídeos  reflexa alguns continguts que heu treballat a les sessions amb molta il.lusió i esforç. Són un regal per a vosaltres, els/les meus/es alumnes, que m'encomaneu el vostre entusiasme i em regaleu cada dia el vostre somriure. Sou el tresor més apreciat i valuós de l'escola.
Us estimo,

Mireia

P3 "PENSA, CREU, SOMIA I ATREVEIX-TE". Walt Disney.



Aquest és el meu petit homenatge per a tu, Irene. Sé que aquests dos anys amb aquest grup (el teu primer grup...que mai s'oblida) han sigut molt especials i emotius. Ets una crack com a professional i una bellíssima persona. Em sento molt afortunada d'haver compartit infinitats de moments amb tu...


Tens llum i allà on vagis....BRILLARÀS!!!


T'estima,


Mireia V

P4 "MÀGIA ÉS VEURE'T SOMRIURE".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada