divendres, 29 de juny del 2012

A Virginia,  la nostra estimada "bodyguard", sempre vetllant pels infants, sempre vetllant per la mestra de forma extraordinària. Perqué Virgini, ets única, genuina, meravellosa com a persona i competent, brillant i eficient com a professional. Saps fer de tot i en el moment oportú. És un luxe treballar amb tu i em sento afortunada de ser la teva amiga. Ets un tresor!!!




T'estimo,

Mireia   V




5è " L'ORIGINALITAT ÉS DIFÍCIL DE TROBAR I FÀCIL DE RECONÈIXER". Fiodor








1 comentari:

  1. Quines paraules més encertades!!!
    Jo també he treballat amb aquestes persones fa uns anys i són molt bones: tant professionalment com personalment. S'adapten a tots els canvis i sempre pensen en positiu. Ajudant a tothom que ha tingut alguna dificultat i molt preocupades dels seus nens i nenes perquè estiguin contents i motivats per treballar a l'escola. Me'n vaig emportar una molt bona amistat del personal que treballa a les aules d'educació especial de l'escola Ausiàs March.Sobretot perquè també jo vaig créixer com a professional al seu costat.
    Molts petons,

    Eva Martínez

    ResponElimina