dilluns, 19 de setembre del 2011

Coreografies 2011

El festival de curs és una dia especial, una festa compartida i emotiva de la familia Ausiàs.... es fa la mostra de coreografies que els infants preparen a les sessions de "Gimnàstica Fantàstica" amb molt d'esforç i entusiasme....Tot seguit penjaré els vídeos dels balls.


Els més menuts de l'escola ballant a ritme de la "Pipi Calzaslargas"....la pregunta és: on està el meu fill/a?


"Ghostbusters" P5: pel.lícula de culte que personalment m'agrada molt.....a partir d'aquí els fantasmes  ja no em fan por....



"Waka Waka" 1r: el ball estrella de l'escola... recordeu el lipdub que vàrem fer a l'octubre? Genial!! La Shakira si us veies us fitxaria...segur!



Espero que us agradi TANT com m'agrada a mi.....Em sento privilegiada de poder treballar amb vosaltres, m'encomaneu cada dia el vostre entusiasme. 

Gràcies,

Mireia

1 comentari:

  1. Es un GRAN plaer tenir.te a l'escola Mireia. Gràcies per tot!!!

    ResponElimina